Tuesday, February 12, 2013

သိေစရန္

ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳေျပာထားပါ့မယ္.... ကၽြန္ေတာ္က အဘေျမးမဟုတ္သလို.. အေမ့သားလည္း မဟုတ္ပါဘူး.... ျခေသၤ့ကို မခ်စ္သလို... ေဒါင္းကိုလည္း... မလြမ္းပါဘူး.... ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အယူအဆတူရင္.. Like လုပ္ပါတယ္.. ဒီထက္ပို သေဘာက်ရင္ ရွယ္ပါတယ္... ကၽြန္ေတာ္တင္တဲ့ပိုစ့္ေတြကလည္း... ကၽြန္ေတာ့္ အယူအဆပဲျဖစ္ပါတယ္.. အယူအဆတူတဲ့ ေဘာ္ဒါမ်ား Like လုပ္ပါလိမ့္မယ္...ျခေသၤ့ကို ေခြးျခေသၤ့လို႔ေျပာရင္လည္း စိတ္ဆိုးတဲ့အခါ ဆိုးပါတယ္.. ခြပ္ေဒါင္းကို ဖြတ္ေဒါင္းလို႔ေျပာရင္လည္း နာတဲ့အခါနာတက္ပါတယ္......

ဒီေတာ့ ေဘာ္ဒါအေပါင္းသူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို ေမတၱရပ္ခံခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္ဘက္ကလည္းလို႔မေမးပါနဲ႔.... ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ဘက္ကမွ မဟုတ္ပါဘူး.. ဒါပါပဲ.... 



                                                                                            ( ထာ၀ရ ခရီးသည္... )

No comments:

Post a Comment