Wednesday, February 6, 2013

ကၽြန္ေတာ္လည္း ေလာကီဘံုသားေပမို႔....

ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ေတြကို ဝါသနာအရ ေျမစမ္းခရမ္းပ်ိဳး ဆိုသလိုေရးေနတာျဖစ္ပါတယ္.. ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေရးေနတာေတြထဲမွာ အခ်စ္အလြမ္း ကဗ်ာေလးေတြလည္း ပါတက္တယ္.. လိုင္းေၾကာင္လို႔ပဲေျပာ ေျပာေပါ့... ကၽြန္ေတာ္လည္း  ဘာသားနဲ႔ထုထားတာမို႔လည္းဗ်ာ....

ကၽြန္ေတာ္ကို နားလည္ေပးႏိုင္ၾကမယ္ထင္ပါတယ္...

                                                                                                  ( ထာဝရ ခရီးသည္...)

No comments:

Post a Comment